مصاحبه آرشیو خبر ها
برای بازی در پست پیرلو مشکلی ندارم

برای بازی در پست پیرلو مشکلی ندارم

 

کلودیو مارکیزیو اعتقاد دارد که یووه امسال، برگ جدیدی را در دوران خود رقم خواهد زد و اینکه میلان تیمی است که بیشتر از سایر تیم ها خود را به یوونتوس نزدیک کرده است.

 

او همچنین درباره احتمال اینکه نقش پیرلو را به عنوان "رجیستا" (هافبک دفاعی) به عهده بگیرد صحبت کرد و بیان کرد که برای بازی در این پست مشکلی ندارد.

 

" با بازی در پست پیرلو چه چیزی برای من تغییر می کند؟ تقریبا هیچ چیز. من سال قبل هم در این منطقه بازی کردم و در زمان آنتونیو کنته برای بار اول در این نقش به کار گرفته شدم.

 

"پیرلو برای من یک بازیکن کاملا متفاوت است. او قهرمان بزرگی ست و همه ما می دانیم که او چقدر به یوونتوس و فوتبال ایتالیا کمک کرد و چه بازیکن مهمی برای ما بود، اما حالا دوران جدیدی برای ما آغاز شده است.

 

"بازیکنان بزرگی رفته اند و افراد دیگری جایگزین آنها شده اند. ما زمان را ورق می زنیم ، در حالی که همواره به خودمان یادآوری می کنیم که باید از عنوان اسکودتو مان دفاع کنیم و در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

"یوونتوس تیمی قوی ست. نگاهی به رقابت های لیگ نشان می دهد که چه تیمی از همه قوی تر است.

 

" ما قهرمان ایتالیا هستیم و باید خوب بودنمان را ثابت کنیم. کار سختی ست که قهرمانی های چهار دوره اخیر را تکرار کنیم ، برای این مقصود به انگیزه نیاز داریم.

 

" کدام تیم بیشتر به ما نزدیک شده است ؟ اسم بردن کار سختی ست اما باید بگویم میلان. بیشتر به خاطر تاریخچه شان.

 

مارکیزیو درباره ترکیب تیم نیز صحبت کرد و اذعان داشت که یووه در این فصل " آمیزه زیبایی" از بازیکنان است.

"ویدال، توز و پیرلو بازیکنان مهمی برای ما بودند. اما ایجاد تغییرات کاملا طبیعی است.

 

" ماندزوکیچ و خدیرا جام های مهمی برده اند و بازیکنان جوان با کیفتی هم به ترکیب اضافه شده اند. معتقدم که ترکیب مناسبی خواهد بود.

 

" آلگری و موراتا ؟ آن موضوع یک پیشامد خاص بود که فقط در یک بازی اتفاق افتاد. در حال حاضر ما به سختی تمرین می کنیم و گاهی اوقات سر و پا با هم هماهنگی ندارند . بنابراین اختلاف عقاید و عکس العمل ها طبیعی ست.

 

"یک سال قبل حرف و حدیث هایی درباره آلگری وجود داشت اما الان او می تواند به سرعت برنامه خود را شروع کند.

 

" رابطه خوبی بین همه ما برقرار است و سعی می کنیم که آن را بهبود ببخشیم اما تکرار فصل گذشته سخت خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: